Reklamacje

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji towaru znajdują się w VIII punkcie regulaminu sklepu pod linkiem http://protti.com.pl/regulamin. Poniżej przedstawiamy dodatkowe informacje pomocne przy reklamacji towaru.

 

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJE?

  1. Wydrukuj formularz reklamacji zamieszczony poniżej.
  2. W kolejnym kroku wypełnij wymagane pola w formularzu i go wydrukuj, a następnie podpisz.
  3. Spakuj zwracany towar i razem z formularzem wyślij go na nasz adres: PROT-MAR Marcin Michalczyk, ul. Lieberta 13, 42-208 Częstochowa. Towar odsyłany w ramach reklamacji o wadze do 2 kg wysyłamy Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym, zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną. Klient ma prawo odesłać towar w dowolny sposób jednak zwracany koszt za przesyłkę będzie równowarty z opłatą zgodną z cennikiem Poczty Polskiej.
  4. Jednocześnie możesz poinformować nas o reklamacji wypełniając Formularz reklamacji na stronie sklepu. Nadal jednak obowiązkowo należy wysłać do nas formularz w formie papierowej wraz ze zwracanym towarem.

 

OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI KLIENTA

  1. Reklamacja winna być złożona na piśmie (poprawnie wypełniony formularz reklamacji) i przesłana wraz z produktem z dołączonym dowodem zakupu na adres siedziby firmy.
  2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był zgodnie z jego przeznaczeniem.
  3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

 

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl